SPRÁVA NEMOVITOSTÍ SVJ, s.r.o.

City

Technická správa

  • průběžná kontrola funkčnosti objektu
  • pravidelné roční plánování oprav a údržby
  • zajišťování pravidelných revizí u předepsaných zařízení dle příslušných předpisů
  • uzavírání smluv a jejich dodatků s dodavateli jednotlivých služeb
  • organizační zajištění výběrových řízení na dodavatele akcí
  • přebírání prací provedených jinými dodavateli a kontrola faktur za tyto práce
  • reklamace vad po provedených opravách v záruční době
  • zajištění provozu výtahů včetně jejich rekonstrukcí
  • zajištění úklidu společných prostor domu, chodníků a ostatních přilehlých ploch
  • zajištění zpracování pasportů bytů, nebytových prostor a domů

Evidence a předpis

  • vedení a aktualizace přehledné evidence vlastníků (nájemníků)
  • předpis a kontrola záloh na služby a příspěvků na správu domu
  • zpracování změn záloh na služby a příspěvky na správu domu
  • pravidelné zpracování upomínek dlužníkům
  • zpracování vyúčtování záloh na služby
  • zpracování oznámení o výši čerpání z fondu oprav
  • návrh změny výše předpisů v návaznosti na vyúčtování záloh na služby
  • tisk evidenčních listů
  • uzavírání nájemních smluv o užívání bytů v zastoupení vlastníka (družstva, společenství )

Vedení účetnictví

  • průběžné vedení podvojného účetnictví v souladu s platnými předpisy (zpracování prvotních účetních dokladů)
  • vedení zákonem předepsaných účetních knih a evidencí
  • sestavení roční účetní závěrky a zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob včetně sestavení výkazu zisku a ztrát, rozvahy a přílohy k účetní závěrce
  • zpracování čtvrtletních závěrek (sestavení výkazu zisku a ztrát a rozvahy)
  • zpracování čtvrtletních přehledů ekonomické situace objektu
  • evidence pohledávek a závazků
  • evidence stavu prostředků na provozním účtu a fondu oprav
  • zajištění styku s bankovním ústavem, sestavení příkazů k úhradě
  • zpracování statistických výkazů a přehledů, které se týkají daní, účetnictví a ekonomiky
  • v případě požadavku - zpracování různých (i nestandardních) účetních sestav, rozborů hospodaření, podkladů pro finanční a ekonomické plánování
  • průběžné seznamování vlastníka se změnami v legislativě pro něho podstatných a poskytování běžných účetních konzultací týkající se této problematiky
  • účetní a ekonomické poradenství v dané problematice